Wednesday 21 September 2011

R.I.P

So paper CTU senang cerita sangat men-stresskan dan kemungkinan untuk rasa pointer 3.5 tu tak lah kot. Bagi melepaskan segala batuk ditangga, I, Ghaff, Ein, Mior and Nana went to town. Too bad Aman can't join us. So macam tak cukup sorang. We had lunch together, then superbowl and Ghaff won the game (OMG , stop bragging Ghaffur) then off to Jusco for Karaoke Session and watched Johnny English after that. The movie was aweeesome. Super duper fun guys, thank you. Lepas sekejap stress final I

Ohh ya btw I've watched Esok Masih Ada (short film by Heima Production) and I'm so excited sebab tengok diri sendiri berlakon even sakai sangat, so tengok sampai 5,6 kali lah jugak. Hahahahahahahahhahaha. And terharu sangat bila Kak Yaya (one of the crew) cakap Sir Fazlul puji I punya acting. Auwww~ #kbye

Thank You Ein a.k.a main sponsor I hari  ni :)

No comments:

Post a Comment